مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-06دانش

 ما موظفیم نیازهای کانون های دانشجویی را برطرف کنیم


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد از نظر فعالیت فرهنگی محدودیتی برای دانشجویان ندارد و محدودیت های موجود در این دانشگاه به فضای کم آن باز می گردد و ما موظفیم نیازهای کانون های دانشجویی را برطرف کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد از نظر فعالیت فرهنگی محدودیتی برای دانشجویان ندارد و محدودیت های موجود در این دانشگاه به فضای کم آن باز می گردد و ما موظفیم نیازهای کانون های دانشجویی را برطرف کنیم.

علی اصغر یساقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص معرفی کانون های دانشجویی و فعالیت های آن ، اظهار کرد: در زمان کرونا طرح هایی مانند طرح کمک مومنانه و مواسات، توزیع غذای گرم، پک های مهدویت، آموزشی و برنامه ریزی تهیه شد و در اختیار مناطق حاشیه نشین و نیازمندان قرار گرفت.

وی در خصوص کانون های فعال در سطح استان خراسان رضوی، مطرح کرد: کانون مهدویت یکی از کانون های فعال دانشگاه آزاد مشهد است که در رابطه با مباحث انتظار و در زمینه برگزاری کارگاه، سه شنبه های مهدوی، عیادت از بیماران بیمارستان ها در اعیاد و برگزاری نمایشگاه فعالیت می کند.

همچنین این کانون یکسری پک هایی در راستای موضوع انتظار مهدوی دارد که در زمان رفتن به ملاقات بیماران به آنها اهدا می شود که به نحوی تولید محتوا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ما موظفیم نیازهای کانون های دانشجویی را برطرف کنیم

 ما موظفیم نیازهای کانون های دانشجویی را برطرف کنیم